inapoi la ARTA&GRAFICA
THE COVER

Context
The Cover este o agenţie de relaţii publice specializată în comunicarea pentru industriile beauty, fashion & lifestyle. Brieful se referea la creearea identităţii vizuale prin intermediul cărţilor de vizită, pornind de la denumirea agenţiei şi logo-ul agenţiei, care era deja construit. Înconjurate de reviste glossy, fetele de la The Cover au dorit să aducă un tribut presei print şi să simbolizeze scopul de a-şi aduce clienţii pe prima copertă a revistelor.

Concept
La momentul respectiv, echipa era formată din trei fete, fiecare fiind ilustrată pe propriile cărţi de vizită. Designul cărţilor de vizită include reprezentările fetelor, ce au fost realizate de Andrada Morar într-un stil artsy şi care ilustrează personalităţile diferite ale acestora. Pentru a păstra ideea The Cover, layout-ul cărţilor de vizită este o replică fidelă a primei coperţi de revistă. Brandingul este simplu, dar în acelaşi timp puternic, cu fonturi feminine şi cele două puncte induc ideea de stabilitate şi locul în care începe conversaţia.